Πριν ένα μήνα (1/7) συνέβει ένα πολύ σημαντικό προσωπικό γεγονός και δεν είναι άλλο απο την γέννηση του γιου μας! Όπως καταλαβαίνετε έτρεξαν συγγενείς και φίλοι στο μαιευτήριο αλλά και τηλεφωνικά να μας συγχαρούν. Καθώς περνούσαν οι ώρες ο αδερφός μου άρχισε να μου επιβεβαιώνει τα "βάρη" της οικογένειάς λέγοντας μου ότι έχω ιερή υποχρέωση να κεράσω μπύρα για το χαρμόσυνο γεγονός! "Έλα λέγε μέρος και ώρα για μπυροποσία". Ομολογώ πως με δυσκολία με έπεισαν (λέμε τώρα) και είπα να κάνω την καρδιά μου πέτρα και να επιλέξω κάτι κοντινό στα μέρη μας (Δάφνη-Άγιος Δημήτριος) και συνάμα άγνωστο καθώς δεν είχα ξαναπάει. Η επιλογή μου ήταν μια συνοικιακή μπυραρία στο Μπραχάμι ονόματι "Παρεοστάσιο Κούκος". Στο άκουσμα του ο κολλητός μου φίλος Χρήστος προβληματίστηκε λέγοντας μου "φίλε έχεις πάει? Είναι λίγο χύμα η φάση" απαντώντας του ότι δεν τρέχει τίποτα και ας του δώσουμε μια ευκαιρία γιατί είχα ακούσει θετικές εντυπώσεις!

Μάζωξη λοιπόν κατά τις 22:00 όλη η παλιοπαρέα και κοιτάζοντας τον Χρήστο με χαρά μου ανακοινώνει ότι το μέρος μεταμορφώθηκε άρδην και πλέον τα σπάει! Και ναι ήταν αλήθεια γιατί μπαίνοντας μέσα αντίκριζες ένα ζεστό χώρο με κυρίως ντόπιους θαμώνες να απολαμβάνουν τις μπυρίτσες και τα τσιπουράκια τους δίνοντας αυτόματος προσωπικό χαρακτήρα στην μπυραρία! Σαν έκταση μικρο και κυρίως βιομηχανικό στυλ διακόσμησης με πολλές προσθήκες μπυροσουβενίρ όπως ταμπέλες ποτήρια και γραφήματα! Η λειτουργία του ξεκίνησε το 2008 σαν τσιπουράδικο θα έλεγα και μετά απο ολική ανακαίνιση πήρε μορφή μπυραρίας. Χαμηλός φωτισμός και μουσική κυρίως ροκ, heavy αλλά και τζούρες απο άλλα παραπλήσια στιλ. Βέβαια όσο περνούσε η ώρα οι διαθέσεις αγρίευαν και στο άκουσμα των θεών (μου) Sepultura (αυστηρά με Max) ξαφνιάστηκα υπερβολικά ευχάριστα!


Ανοίγοντας τον κατάλογο για επιλογή βρίσκεσαι μπροστά σε ένα σεβαστό beer list με σχετικά λίγες αλλά ζόρικες επιλογές κυρίως απο Ευρώπη (Τσεχία-Γερμανία) αλλά και εκπλήξεις απο την άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Μιλάμε για περίπου 40 ετικέτες και καμιά 10 βρυσούλες! Σημαντική προσπάθεια επίσης και στην εγχώρια σκηνή με μπύρες προσεκτικά διαλεγμένες ώστε να βελτιώσουν και εκπαιδεύσουν την αντίληψη και μπυροκουλτούρα περί Ελληνικού ζύθου. Οι επιλογές της παρέας διάφορες που συνοδεύτηκαν απο ωραιότατες ποικιλίες τυριών-αλλαντικών και λουκάνικων! Έτσι για την ιστορία οι πρώτες μου μπύρες σαν πατέρας στην υγειά του γιου μου ήταν μια Ayinger Urweisse και μια Torpedo της Sierra nevada. Ο ιδιοκτήτης φοβερός τύπος που έτρεχε μόνος του πάνω κάτω για την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων! Όπως αντιλαμβάνεστε οι τιμές συμβαδίζουν στην όλη φιλοσοφία του μαγαζιού και παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα. Φεύγοντας και με φοβερά ανεβασμένη διάθεση (αποτέλεσμα απο καλές μπύρες και μουσική) υποσχεθήκαμε ότι θα ξανατιμήσουμε την γειτονική μας μπυραρία που τόσο καιρό (κακώς) είχαμε στο απυρόβλητο. Να περάσετε οπωσδήποτε για μια μπυρίτσα αν σας φέρει ο δρόμος...

Διεύθυνση: Καράμπαμπα 57, Άγιος Δημήτριος
Τηλ: 21 0976 5280


Να μου ζήσει!!!

Axact

Παναγιώτης Στεφανιδάκης

Λάτρης της ποιοτικής μπύρας, διαδίδω το πάθος μου μέσω του Beeroskopio! Super User στο Untappd, homebrewer, δοκιμάζω συνεχώς νέες μπύρες να διευρύνω την γευστική μου παλέτα! Θα χαρώ να επικοινωνήσω μέσo social media ή στο stef82gr@hotmail.com σε οποιαδήποτε απορία σχετικά με τον κόσμο του ζύθου.

Post A Comment:

0 comments:

Αφήστε μας το σχολιο σας!